Tänään klo 18.52 ja 12.3.2007 tein tämän blogin. Näpyttelen nyt tässä tietokoneen vieressä omistajani sylissä. No jospa nyt aloittaisin kertomaan tästä päivästä. Aamulla nukuin pitkään. Tai no olisin nukkunut pitkään ellei omistajani olisi pitänyt lähteä kouluun jo kahdeksalta. Kun heräsin emäntäni oli jo valmiina lähtemään aamulenkille. Ulkona oli kaunista. Aurinko paistoi ja linnut loilottivat nuotin vierestä. Aarc, minua ärsyttää nuotin vierestä hoilaaminen, niimpä kiskaisin itseni hihnasta irti ja hyppäsin lintujen kimppuun. Jo loppi loilottaminen. Kun pääsimme metsän laitaan pääsin vapaaksi. Juoksentelin häntä pystyssä siinä emäntäni jaloissa. Välillä lähdin vähän kauemmas syömään salaa jäniksen pipanoita. Sitten minua huudettiin ja sain taas herkkua. Tosin pipanat olivat parempia. Kävelimme siinä pitkin järven rantaa. Vastaamme tuli mun paras bestis. Juoksimme itsemme lähkädyksiin. Leikimme hippaa. Ensin minä otin kiinni Moonaa ja Moona säntäsi karkuun. Kun Moonan silmä vältti, menin piiloon pusikkoon. Kun Moona huomasi että olin kadonnut se alkoi tietty etsiä minua. Kun Moona sitten tuli pusikon kohdalle loikkasin pusikosta Moonan päälle. Sitten Moona alkoi ottaa minua kiinni… Se oli menoa se :) Kun Moona oli mennyt jatkoimme matkaan. Vähän ajan päästä näin kauempana pupun. Se pinkoi täyttä häkää lähemmäs ja lähemmäs. Sitten minä loikkasin ja alkoi hurja takaa-ajo leikki. Ruskean-harmaa pupu juoksi edellä ja minä säntäsin perässä. Vähän ajan päästä pupu oli kadonnut jäljettömiin. Palasin pettyneenä pelästyneen emäntäni luo. Harmittaa vieläkin vähäsen kun se pupu pääsi häippäsemään… Kun palasin sain kumminkin ison siivun mun lemppari makkaraa “Namskis” Nyt mun tietska vuoro alkaa loppua.

By: Siri